Masukan Kode iklan atau Gambar yang anda inginkan di sini

Tuesday, March 20, 2012

Sarung Lengan Muslimah (MURAH-MURAH)

Assalamualaikum ......hai.... 


Bagi sesiapa yang berminat dengan pemakaian sarung lengan, di sini terdapat pelbagai jenis, warna dan corak sarung lengan untuk tatapan semua..... mesti you all suka punya lah....jom tengok....

panjang sampai ke siku dan mempunyai corak bunga di hujung pergelangan tangan. sangat cantik dan menarik. Terdapat warna coklat, meroon, dark green,purple, blue, dark blue and dark coklat & pelbagai jenis warna lagi...
anda boleh beli secara borong dari pihak kami dengan HARGA SANGAT MURAH
RM 2.50/SETIAP SATU HELAI...

BERMINAT BOLEH EMAILKAN KEPADA SAYA.. KARGO SETERUSNYA ADALAH BULAN 8... tq

63 comments:

  1. mariamyusof93@yahoo.com

    maklumat lanjut. sila email saya

    ReplyDelete
  2. boleh emailkan kat saya detail
    syaza.ibrahim@gmail.com

    ReplyDelete
  3. assalam..akak.. 2nd pic tuh ada x warna hitam??
    this my email.. faqih89_ukhwahfillah@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  4. saya nak tau harge borong dan nak guna bank mana

    ReplyDelete
  5. Boleh email aenluvlolli@yahoo.com? Nak tau pasal handsocks ni

    ReplyDelete
  6. Boleh email saya details ini email saya , ini cotton ye ?
    wahidabdulhalim@gmail.com

    Terima kasih (:

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum saya mardyana dari brunei , boleh tak order sarung tangan? email saya detail nya ye,syukran @mardyanairk@gmail.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. salam. saya berminat untuk order sarung tangan mesir dari sis. mohon email saya detail di sharifahnorhamizah@gmail.com

    terima kasih

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. ada lagi tak...saya nak beli borong,boleh email details..:mimiazuliacwa@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Ada lagi tak?kalau ada email saya norhaizan_hashim@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. slm.ada lagi x y pic no 1 tu. emel sy kat anasyatirah87@gmail.com

    ReplyDelete
  15. salam,ade lg x?emel detailkn kt syarifahh@gmail.com

    ReplyDelete
  16. salam,ade lg x?emel detailkn kt syarifahh@gmail.com

    ReplyDelete
  17. salam ada lagi x?? emel kan pada saya sitihajar.reza@gmail.com

    ReplyDelete
  18. assalam, tolong emailkan harga borong pic yg pertama tu, email saya luqmanaljawa@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. assalam, boleh emailkan saya detail borong stongan ni? sarung tangan ada tak?

    ReplyDelete
  20. assalam, boleh emailkan saya detail borong stongan ni? sarung tangan ada tak?

    ReplyDelete
  21. salam..sy nk tau detail handsock nie..emel sy myamira_23@yahoo.com..

    ReplyDelete
  22. Boleh email detail...tentang sarungvtgn ni.
    sfsn74@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. Salam..boleh email saya yg pic no 1 tu.. ifa.goals@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum..Sis..tlg email saya.harga beli secara borong..tq

    ReplyDelete
  25. Emel detail fauziahalias66@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. tlg email saya harga borong utk handsock yg pertama.
    fanaj89@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Boleh bg detail kat saya...nie emailnya saufisyamimi@gmail.com ^_^ jazakallah

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. boleh bagi details kt sini ye.
    hadiqah_iman@yahoo.com
    tq :)

    ReplyDelete
  30. Borong minimum bpa ek?? Email saya dekti97@gmail.com ..tq

    ReplyDelete
  31. Saya berminat dengan sarung tangan ni. Boleh email detail ke saya theplaincloset@gmail.com

    ReplyDelete
  32. email saya harga borong untuk urusan pembelian. nterima kasih ke marianyusof93@yahoo.com

    ReplyDelete
  33. maaf ... mariamyusof93@yahoo.com

    ReplyDelete
  34. ada lagi x? email mafuzasoleha94@gmail.com

    ReplyDelete
  35. bole email kepada sy aishah@thplantations.com atau oxalisgemini@gmail.com

    ReplyDelete
  36. salam sis, boleh email kat saya detail handsock harga borong? nurshafiqa1190@gmail.com.. terima kasih.

    ReplyDelete
  37. So affordable! inbox me! pls saidahhafizah19@gmail.com ,as soon as posibble :)

    ReplyDelete
  38. Sy berminat sis..emailkn pd sy jgk..ini email sy sitimariam.abdulghani@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Bole bg details harga nya? Ini emel sy hasruleeya08@gmail.com

    ReplyDelete
  40. email sy sis
    ain.dgate@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. Mohon email harga n detail pic 1 utk pbelian boronh kpd akubudaklui@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Assalam...mohon email harga & min quantity to: jue_sr@yahoo.com..tq

    ReplyDelete
  43. assalamulaikum , boleh emailkan saya harga borong :) email : shikintermizi06@gmail.com

    ReplyDelete
  44. assalamulaikum , boleh emailkan saya harga borong utk kedua sarung tangan diatas serta kod warna email ke niena2274@yahoo.com

    ReplyDelete
  45. Assalamualaikum sis..masih ada stok lagi ka? Emel saya pemiliksekepinghati@gmail.com

    ReplyDelete
  46. email saya details utk jd agent dropship n borong
    at iqaimanloveforever@yahoo.com

    ReplyDelete
  47. Saya berminat untuk membeli secara pukal. Sila email saya di rohayah.ahmad@db.com. Terima kasih

    ReplyDelete
  48. saya berminat...email saya wanie_cha91@yahoo.com

    ReplyDelete
  49. saya berminat...email saya mddaud@tm.com.my

    ReplyDelete
  50. Saya berminat . Boleh emel saya di tynaleong94@gmail.com.

    Syukran

    ReplyDelete
  51. Saya berminat . Boleh emel saya di tynaleong94@gmail.com.

    Syukran

    ReplyDelete
  52. boleh emailkan saya gambar handsocks semua sekali sufiahhani@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Boleh tolong emailkan gambar semua jenis handsock dan detail harga borong ini email saya gorilachoki2@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Boleh tolong emailkan gambar semua jenis handsock dan detail harga borong ini email saya gorilachoki2@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Assalam, ada lagi ke sarung tangan muslimah gambar atas sekali tu? Nk beli borong klu ada. PM sya pls @ 019-3836596 - WA atau sms

    ReplyDelete
  56. Assalamualaikum masih ada lagi ke handsock punya stock...

    ReplyDelete
  57. Assalam, ada lagi ke sarung tangan muslimah gambar atas sekali tu? Nk beli borong.. PM sya pls @ 017-7798614 - WA atau sms

    ReplyDelete