Masukan Kode iklan atau Gambar yang anda inginkan di sini

Wednesday, October 5, 2011

JUALAN PRODUK DARIPADA UNTA ASLI MESIR

LEMAK UNTA AS SYIFA’ ( RM 6.50 )

Khasiat:
Sesuai untuk semua jenis urutan bagi menghilangkan lenguh-lenguh, terseliuh, sakit urat, gatal-gatal dan lain-lain. Amat diperlukan bagi peladang bagi mengelakkan tanaman mereka dirosakkan oleh haiwan perosak atau dimasuki binatang buas.

 
TARING UNTA AS SYIFA’ (RM 25)

Khasiat:
Boleh mengubati penyakit lelah (asma), demam panas dan lemah tenaga batin. Juga boleh digunakan untuk menghalau binatang buas.

Cara Guna:
Dikikis halus, kemudian campur dengan madu asli dan minum satu sudu kecil setiap pagi atau dicampur dengan air suam dan diminum. Boleh dijadikan permata cincin.


 
TASBIH TULANG UNTA AS SYIFA' (RM 40)

Pengenalan & Khasiat:

Telah diketahui umum bahawa seluruh badan unta mempunyai khasiat yg tinggi dalam perubatan tradisional sehinggakan hati, lemak dan air kencing unta digunakan secara meluas utk mengubati penyakit-penyakit tertentu.
Tulang unta dipercayai boleh digunakan utk mengubati penyakit asma atau lelah dgn cara mengikis tulang tersebut, kemudiannya diambil debunya dan dicampur air suam, lalu diminum. Ia juga boleh digunakan utk menghalau binatang buas mengikut kepercayaan dan pengalaman orang-orang tua.

p/s: Tasbih tulang unta As Syifa diproses menggunakan tulang yg amat berkualiti dan ia digabungkan dgn kayu ABANUS (sejenis kayu yg amat berkualiti di Africa dan mahal harganya) supaya nampak lebih kemas, cantik dan menarik.

5 comments:

  1. assalam tuan... adakah perniagaan masih berjalan?

    hamba ingin membuat pembelian barang2 di atas

    masih ada ke.

    mohon emel kpd saya ...

    jakabetara@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. boleh bg detail di diyprojectcollection@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Salam syawal berminat nak beli lemak unta 0105398108

    ReplyDelete