Masukan Kode iklan atau Gambar yang anda inginkan di sini

Wednesday, October 5, 2011

ZAFARAN ASLI DARI IRAN

ZA’FARAN ASLI AS SYIFA’ (dari Iran) (RM 30)
Khasiat:
~Digunakan untuk menghasilkan dakwat za’faran (dakwat tersebut digunakan untuk menulis ayat-ayat tertentu dan diminum untuk menguatkan daya ingatan)
~Digunakan untuk menghasilkan air za’faran (air tersebut diminum bagi mengaktifkan antibodi dalam badan bagi melawan penyakit, seterusnya menghilangkan kolestrol dalam badan, seterusnya mengubati pelbagai penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung dan lain-lain).

Cara Guna:
Dimasukkan sedikit (5 atau 6 urat) ke dalam setiap minuman harian atau boleh direbus dengan air (1 botol za’faran boleh direbus dengan 3 liter air, kemudian minum segelas setiap hari). Untuk menghasilkan dakwat za’faran, rebus segelas air bersama 1 botol za’faran selama setengah jam (sehingga air berbaki 1/3 gelas).

Peringatan:
Awas daripada membeli za’faran yang tidak asli (banyak dijual di Husin, biasanya dibuat daripada habuk kayu dan diletakkan pewarna merah atau kuning) kerana boleh mengakibatkan penyakit serta melemahkan daya ingatan.

4 comments:

  1. Salam. Bagaimana untuk saya mendapatkannya?
    terima kasih.

    0132486612 Nazreeq

    ReplyDelete
  2. salam encik.pihak kami menjual barang2 secara pukal.directly dari mesir.. kalau encik berminat, boleh email kami utk tahu lebih lanjut..TQ

    ReplyDelete
  3. salam..sekadar inginkan kepastian..ada yg cakap packaging oren ni x ori n ada plak yg ckap packaging baru..mana satu yg betol?takot juga kalau terbeli produk tiruan..

    ReplyDelete
  4. oren packaging baru. yg lama hijau dah tak keluar..

    ReplyDelete