Masukan Kode iklan atau Gambar yang anda inginkan di sini

Wednesday, October 5, 2011

MADU-MADU DARI MESIR

MADU GENSING AS SYIFA


MADU GENSING AS SYIFA' (RM 25)

Khasiat:
Memulihkan kesihatan badan, menambahkan kecerdasan minda, menguatkan daya ingatan dan berfikir, melancarkan perjalanan darah, menambahkan tenaga, membuang angin, menghilangkan kolestrol dalam badan, membuang sisa toksik dalam badan, menyembuhkan buasir, senggugut dan memulihkan tenaga batin lelaki dan wanita. Amat sesuai bg individu yg selalu mengalami keletihan, sakit-sakit badan, tidak bermaya dan seumpamanya utk kembali kuat, ceria, bersemangat, aktif dan cergas.

Cara guna:
Makan setengah sudu kecil maajun setiap hari.

Harga: RM 25 (berat 1/2 kilo)

MADU KURMA (100% ORIGINAL)

MADU KURMA  (100% original)RM 15

Khasiat:
Amat berkesan mengubati penyakit darah rendah, sakit sendi badan, boleh menguatkan tulang dan otot-otot badan terutamanya bg kanak-kanak, memberikan tenaga, menambahkan kesihatan badan, membuang kahak, meredakan batuk-batuk dan sejuk badan dan sebagainya.

Cara guna:
Minum satu sudu besar setiap pagi sebelum sarapan.





MADU ASLI HABBATUS SAUDA BARAKAH   (RM17 1/4KG)


Pengenalan:
Madu Asli Habbah Barakah dihasilkan oleh lebah yang berada di ladang-ladang habbah barakah terutamanya di Aswan, yang menjadikan habbah barakah tersebut sebagai makanan utamanya, lalu menghasilkan madu asli yang amat bermutu tinggi dalam perubatan tradisional Mesir.

Khasiat:
Mencerdaskan otak dan menguatkan daya ingatan, menambahkan antibodi dalam badan bagi melawan penyakit, mengubati pelbagai penyakit terutamanya penyakit darah rendah dan lelah (asma), meredakan senggugut, menambahkan tenaga dan mengembalikan kesihatan, memecah dan mengeluarkan angin, menghilangkan sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan, melancarkan perjalanan darah, menyembuhkan luka dan penyakit kulit, menguatkan tulang dan sendi-sendi badan, melembutkan kulit muka, mencerahkan pandangan mata.

Cara guna:
Minum setengah sudu kecil madu pada waktu pagi, sebelum sarapan, setiap hari, kemudian minum segelas air suam.
Untuk mengubati luka, tuang madu pada tempat luka dan balut luka tersebut.
Untuk melembutkan kulit muka, sapukan madu pada muka sebelum tidur (waktu malam), kemudian cuci muka tanpa menggunakan sabun pada waktu pagi.

Peringatan:
Bagi mengekalkan keaslian madu asli, pengguna dinasihatkan supaya meletakkannya di dalam botol kaca, tidak meletakkannya di dalam peti ais atau botol plastik dan tidak menggunakan sudu besi. Pengguna juga dinasihatkan supaya tidak menggunakan madu yang dijual di pasaraya biasa kerana telah dicampur glukosa (gula halus) yang boleh mengakibatkan penyakit kencing manis.

No comments:

Post a Comment