Masukan Kode iklan atau Gambar yang anda inginkan di sini

Wednesday, October 5, 2011

PUSAT KIJANG HIMALAYA

PUSAT KIJANG HIMALAYA AS SYIFA’ ( RM 250)

Pengenalan:
Pusat kijang ini diambil daripada kijang-kijang yang hidup di kawasan Banjaran Himalaya. Ia adalah bahan utama dalam proses penghasilan kasturi yang begitu wangi dan amat bermutu tinggi. Selain itu, ia juga boleh mengubati pelbagai penyakit. Di Mesir, ia digunakan bagi menghalau jin yang berada dlm badan seseorang yang terkena histeria (dikatakan bahawa jin tidak mampu bertahan dlm badan yang mempunyai kasturi asli).

Khasiat:
Amat berkesan untuk mengubati pelbagai penyakit spt kencing manis, angin ahmar, lumpuh, lemah tenaga batin, sakit urat / sendi badan dll. Ia juga berfungsi menghilangkan kolestrol dlm badan, menambahkan tenaga dan memulihkan kembali seseorang yang terkena histeria.

Cara Guna:
Belah pusat kijang ini dan ambil darah beku yg berada di dlmnya, kemudian makan 3 kali sehari selama 60 hari sebanyak 1/2 gram shj sekali makan. Lebih kurang 35 gram darah beku terdapat dalam satu pusat kijang.

1 comment:

  1. Red Tiki | Titanium Art
    Tiki is titanium trim hair cutter reviews a titanium rings wonderful game based titanium jewelry piercing on titanium dioxide in food the original Tiki and combines elements from the original titanium white wheels Hawaiian style with flavors from habanero and pears.

    ReplyDelete